tisdag 12 april 2022

Till vårdcentralen igen.

 

Det här blev det till frukost.
När jag var på vårdcentralen så fick jag ta blodprover.Och lite andra prover.
Det var inget prat om järnsprutor den här gången.Utan dom vill att jag ska göra en Rektoskopi först.Jag kommer att få en tid,datum hemskickad när det är dags för mej att göra den.Provsvaren på proverna ska bli klara först.
Något annat som jag fått tid om nu.Det är när jag ska ta sprutorna för min sjukdom Cervikal Dystoni.Den 28 April ska jag dit,på neurologmottagningen.
Jag har ju visat en "animerad film" en gång på hur sprutorna tas.Men jag hittade en annan "riktigt" filmad på internet.
Solen har varit framme.
Men lite snö finns det kvar på marken här i Sundsvall.
Åt till middag.
Resten av den här dagen och kvällen,så har jag bara legat hemma och vilat.
Hoppas att NI har haft en bra tisdag!













 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar