lördag 13 juli 2019

Här kommer lite mera prat i kameran.


Överdriven svartsjuka det går också bort.Och även kontrollbehov.Att vara tillsammans med nån som har ett stort kontrollbehov över andra,är väldigt jobbigt kan jag tala om.Har haft såna killar så jag vet hur det är.
Jag vill inte heller ha en kille som stressar mej till saker.Försöker påverka mej(nästan vara manipulerande)till att göra saker och ta beslut som inte helt känns bra för mej.
Vad jag däremot vill och framförallt behöver ha.Om jag börjar träffa en kille som jag kommer att bli tillsammans med.Hur förhållandet ska vara.Det ska jag också NOGA fundera och tänka över.Och det berättar jag om när jag funderat klart.Och vet.
Och den listan är det första jag ska läsa för mej själv.Den dagen jag börjar tycka om en kille mer än som bara en vän.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar