tisdag 2 juli 2019

Jag får inte låta det börja påverka mej.Och inte ta åt mej!

Det har blivit mycket ätande för mej i sängen.Sen jag fått det här med nacken.
Och i dag blev det också så.
Den där killen som jag var med.Vi avslutade ju med varandra för 2 veckor sen ungefär.Och vi har inte pratat nått med varandra sen dess.Eller haft nån kontakt överhuvudtaget mer.
Men i går kväll så fick jag sms från honom.Där han skrev taskiga saker och en hotfull sak.
Han har skrivit taskiga nedlåtande saker om mej,till mej då om han varit sur.Och i bland vissa hotfulla ord.Även sagt det i telefon till mej.Då under den tiden också som vi va med varann.
Och vid ett tillfälle när han var hemma hos mej,så fick jag se en aggressiv sida som han visade mot mej.Vilket fick mej att känna mej rädd.
Men det är något som jag inte vill tänka på.Eller prata om.Även fast jag vet att man aldrig ska bära på jobbiga saker inom sej.Eller inte våga säga till nån,om en kille blir så här mot en.
Det kändes i alla fall obehagligt i går att få såna där sms.Jag hade svårt att koppla av sen på kvällen,kände som en oro inom mej.Och jag började känna värk i nacken och bak i huvudet.Jag har ju haft sån tur nu att slippa sån värk jag haft förut då jag tog andra tabletter.Men det är väl som läkaren har sagt till mej att psykisk och fysisk stress.Kan göra att värken känns mer även om man tagit tabletter.Läkaren poängterade för mej hur viktigt det är att jag inte utsätter mej för mycket stress.
I dag så har jag i alla fall städat lite grann här hemma.
Och så ska Maria komma sen på kaffe senare i kväll.
Hon tänkte komma en sväng till mej efter att hon har varit och tränat.Själv så är jag en latmask som aldrig tränar.Och har aldrig varit sån som hållit på att tränat eller gått på gym.Men gå promenader det måste jag bli JÄTTE mycket bättre på att göra oftare.För jag gör det för sällan mot vad jag borde.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar