tisdag 9 juli 2019

I dag är det bättre med sol och humör!

Äntligen har man kunnat suttit ute och solat.
Jag sa till mej själv i går på kvällen.Att om det kommer att vara sånt här skit väder i morron också.Som det har varit dom senaste dagarna.Så kommer jag att åka och sola solarium.
Blev glad då jag vaknade i dag av att solen sken ute.Härligt det!
Har haft en del ont i dag också.Men det är något jag tyvärr måste lära mej att leva med tills jag varit till neurologen igen.Att vissa stunder,dagar så kommer jag har besvär och en del värk.Tabletterna kan inte trolla helt.Men dom hjälper lite i alla fall.
I alla fall så har jag känt mej gladare i dag.En vän till mej har varit hem till mej en stund.Och vi har druckit kaffe,pratat.Så det har varit trevligt.
Och det här blev det till middag för mej i dag.
Så jävla gott det är med lökringar.
Jag kan inte fatta att ena dagen känner jag mej nästan som att jag vore deprimerad.Och dan efter bara så glad.Och tänker mer positivt.



















 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar