onsdag 10 juli 2019

Det här är till blogginlägget som jag la in här innan.(det som är här under)

Jag tänkte visa lite kort då på när jag hade löshår.Och på då när jag inte har det.
Först då innan jag började ha löshår.Mitt hår var äkta där.Men det som var fake på mej var min hårfärg för jag färgade håret ljust.
Sen så började jag då använda löshår.Och bleka håret ljust det fortsatte jag att göra.I olika ljusa,blonda färger genom åren.Och köpte löshår i rakt,vågigt,lockigt och i olika längder.I bland hade jag mera långt och i bland lite kortare längd på löshåret.
För ungefär 5 år sen så började jag att färga mitt hår mörkt.
Några kort här då när jag hade mörkt löshår.
Och här var jag utan löshår.Så såg mitt riktiga hår ut då.
Och så här ser mitt hår ut nu.Utan löshår.Fast nån påstod att jag har det.
Tog det här kortet i dag när jag åkte till affären.















































2 kommentarer:

  1. Dom som känner dig vet att du aldrig skulle ljuga om en sån sak, nån som antagligen bara är väldigt avundsjuk på dig och ditt fina hår skulle skriva såna saker. Tycker det är strongt gjort att du talar om detta. Stå på dig, du är fin, kom ihåg det. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket,kram!

      Radera