fredag 12 juli 2019

Köpt några färg glada blommor till balkongen.


Krysantemum,dom blommorna blev det.Jag köpte dom på Ica Maxi.
Jag hoppas att jag lyckas hålla dom så här fräscha.Att dom inte kommer vissna fort.Jag är inte världens bästa på att sköta blommor nämligen.Det är därför som jag inte har några riktigt levande blommor hemma.Utan jag har konstgjorda plast blommor inomhus.
Men jag älskar blommor och färg.Så därför köpte jag lite olika färger på blommorna.Och olika färger på krukorna med.Men dom köpte jag inte nu,för jag har haft dom hemma i ett skåp.
Nu är det helt klart och städat på min balkong.Allt är fixat där nu som jag vill ha det.Jag har varit lite sen med det,är ju mitten av sommaren.Och inte förrän först nu har jag gjort iordning ordentligt på balkongen.
Så nu kan jag njuta där ute och lukta på blommorna hihi..





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar