söndag 14 juli 2019

Shoppat och så har jag träffat Ulla.

Hon kom till mej på förmiddagen.Det var kul att få träffas.
En massa prat och kaffe vart det så klart.
Sen så har jag varit i väg i dag och shoppat.
Så länge sen det var sist nu,för att vara mej.Som älskar att gå i affärer och kolla.Och jag brukar göra det ganska ofta.Men sen jag fick detta med nacken,så har det knappt blivit någon shopping för mej.
Men i dag ÄNTLIGEN hihi..vart det av.

Och jag köpte en del kläder och skor.
Skor det behövde jag ha.Men inte kläder.För jag har så mycket redan.Speciellt tröjor och blusar.Men jag kunde inte låta bli för det är så roligt med kläder.Det gör mej glad som ett barn på julafton.
Dom här kläderna och skorna är det som jag köpte.
Vissa kort dom blir inge vidare.Som på den här blus/tröjan.
Den är fin på riktigt men inte på bilden.
Jag gillar verkligen kläder som har brodyr,volanger,spets å sånt på.
Hoppas att eran helg har varit bra!
Min har varit helt okej.




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar