lördag 5 januari 2019

Bara jag får till det här.

Så börjar jag jobba igen nu då på måndag.
Det ska bli kul det.För jag älskar ju att läsa för andra!
Bara jag får till det här med sömnen nån gång.I alla fall bättre än vad den är nu vore ju bra det.Vill försöka få till det här själv,utan att börja med sömntabletter.För det är verkligen ingenting jag vill ta.Men fortsätter det så här,så lär jag väl bli tvungen till slut att prata med en läkare om sömntabletter.
Jag har inte gjort ett jäkla dugg under den här tiden som jag har varit ledig nu.Tråkig som jag är.Jag har inte åkt ner till min mamma i Stockholm.Och jag har inte varit nått till Denise å hälsat på.Jag är bjuden till en inflyttningsfest nästa helg.Få se om jag skärper till mej och går på den då.Nog för att jag har blivit gammal,men jag behöver ju inte sluta att göra lite roliga,busiga saker i bland för det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar