söndag 13 januari 2019

Några saker som jag har gjort hemma.


Jag har ju varit sjuk nu i helgen,så jag har inte kunnat göra så mycket.
Inte för att jag annars heller brukar göra så värst mycket på helgerna.Som att träffa vänner,åka och göra nått.Utan jag håller mej mest hemma för mej själv.
Men nu i fredags så skulle jag gå på en fest.Men det gick ju inte eftersom jag har blivit sjuk.Synd det för hade varit kul att gå på den festen.
Jag har feber,är lite förkyld och har lite ont i halsen.
Jag är inte jätte dålig,men ändå sjuk.Så jag hoppas inte det kommer bryta ut riktigt och bli värre.Jag har dåligt immunförsvar och min järnbrist gör att jag blir så svag i kroppen och trött även då jag bara är lite sjuk.Lite svårt att förklara hur det är.
Jag har inte orkat att städa nått nu under helgen.Men jag har "grejat om" med några tavlor och en sak i mitt sovrum.
Jag har bytt ut bilderna som jag hade i den här.
Och satt in dessa istället.
Jag köpte vykorten på Åhlens.
En annan tavla som jag också har i vardagsrummet,som jag har gjort om är den här.
Jag tog lite tapet på Öb och den vart så här när den var klar.
Dom här som jag har i sovrumsfönstret.Är egentligen julgranskulor.
Dom rosa är i porslin och jag har köpt dom på DollarStore.
Den vita kulan som har broderat mönster på har jag köpt på Rusta.
Och banden som dom hänger i har jag köpt på Ohlssons tyger.
Att göra,skapa som lite egna saker att ha hemma.Att använda sin fantasi och det man kommer på.Det är väldigt roligt tycker jag! Att få ideer som man vill göra.
Det behöver inte kosta så mycket.Speciellt inte när det är mycket rea på saker.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar