måndag 13 maj 2019

Dom här skorna köpte jag förra veckan.

Men jag har inte hunnit gå i dom ännu.För jag har knappt gått utanför dörren.Men sköna var dom i alla fall att ha på sej när jag provade dom.
Nu har jag fått hem brev från neurologen.
Att jag "bara" har en månad kvar ungefär,att vänta innan jag ska dit.
Härligt med positiva besked.
I dag så har jag legat i sängen hela dagen och läst.
Ute så har det inte varit så mycket solsken under dagen.Men det har ändå gett mej en längtan att gå ut.När jag ser hur grönt det har börjat att bli på träden,växter och marken.
Men orken finns inte där just nu.Men jag känner mej ändå nöjd fast jag mest ligger i sängen.För det var ett bra besked jag fick,från 2 månader till 1 månad istället.
Och så har jag ju också fått en ny säng nu.Som jag sover gott i.
Jag får väl vara lite som Törnrosa.Hon som låg i sin säng lääääänge.Under en lång tid.
Tills prinsen kom och räddade henne.Så som jag hoppas Neurologen ska göra med mej.Inte trolla med en kyss.Men göra mirakel med min nacke så att den blir bra.

 

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar