onsdag 15 maj 2019

Nu har jag fått hem den här.

Och så här ska den bli.Se ut när den är klar.
Men hur jag ska få i hop den rätt,som den ska vara?
Det vet jag inte!
När det kommer till instruktioner.Att bygga i hop saker,få i hop dom.Så är jag usel på sånt.
Lite konstigt egentligen med tanke att jag jobbar med att läsa för andra.Och jag har en bra läsförståelse när det kommer till ord.När jag gick i skolan så va Svenska det ämnet som jag var bäst på.Sämst var jag på mattematik och idrott.
Men jag kan inte läsa såna här instruktioner.Fattar noll av det!
Jag funderar i alla fall på om jag ska ringa till sjukgymnasten i morgon.Och fråga om hon har möjlighet att sätta i hop den här åt mej.Hoppas hon kan hjälpa mej med det att jag får en tid att komma till henne.
Det skulle vara så skönt att börja kunna använda den här "nack/huvudkragen" när jag är hemma.Det skulle nog underlätta en del för mej,att jag då kan göra mer saker hemma.Och att jag kan vara uppe längre stunder.Än som nu att behöva lägga mej i sängen då och då.
Hoppas att NI har haft en bra dag!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar