måndag 6 maj 2019

Nu är min säng borta.

Jaa nu har jag ingen säng längre.Och får ligga på en madrass på golvet.
Men det är faktiskt inte så illa som det låter hihi..
Jag har sovit här i vardagsrummet i natt.
Det har gått bra och det var till och med lite mysigt att sova så där.
Det blir att sova här i natt igen.Men i morron så kommer min nya säng.
Då mamma var och hälsade på mej i april månad.Så va vi på Ikea,där hon köpte en ny dubbelsäng till mej.Som dom skulle köra hem till mej om några veckor då.
Och nu har det gått några veckor.Så i morron kommer dom hem med sängen till mej.
I går på dagen så kom Ulla och Reima hem till mej.Det vart att Ulla kom istället för min son.Dom hjälpte mej att ta bort sängen min.Men den ena delen av sängramen,den som är mot väggen,den har jag kvar.
Dom körde i väg sängen till ett ställe där man kan slänga sånt på.
Dom tog även med min taklampa som jag hade i sovrummet.Och Ulla satte upp en annan lampa där nu.Den här lampan som jag har fått av en tjej som jag känner.
När dom kom tillbaka så hämtade Ulla sin väska sen åkte hon hem.Och Reima och jag satte oss å drack kaffe.Sen åkte han och handlade mat och annat åt mej.
Vi hade tänkt äta pizza tillsammans.Men vi hann inte för Reima vart tvungen att åka i väg på ett jobb.
Jag är så otroligt tacksam för den hjälp jag fått av dom!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar