torsdag 23 maj 2019

Tänk om jag hade kunnat få känt mej lika fri,som det är när jag ligger i sängen.


Där jag oftast inte behöver ha på mej nackkragen när jag ligger ner.
Apropå nackkragar.Så va jag till sjukgymnasten i går,för hon skulle hjälpa mej att "sätta i hop" den där nack-hals kragen som jag hade fått.
Den funkar okej att ha på sej.Men tyvärr inte så bra som jag hade hoppats på att den skulle göra.
Men det är bara att inse att inte förrän jag har varit till neurologen så kommer jag att få rätt hjälp.Även om det är en kronisk sjukdom jag har fått och kommer att få leva med.Så finns det förhoppningsvis den hjälp att det kommer att bli bättre än vad det är nu.Speciellt om jag kommer att få botox spruta.
Jag försöker acceptera att jag har det här nu och får leva med en sjukdom,eller vad man ska kalla det.Något som är kroniskt i alla fall och som man inte helt kan bli bra fri ifrån tyvärr.Från början bakåt så trodde jag väl lite eller i alla fall hoppades på.Att jag kommer gå till neurologen och där ger dom mej nån medicin eller nått och säger ta det här sen så blir du frisk.Och jag kan gå tillbaka till mitt liv som det va innan.
Men så kommer det inte att bli helt så ingen ide att tänka på det.För då kommer jag bara bli frustrerad och lessen.
Jag har sovit ganska mycket på sista tiden.Det som är så skönt med att sova är att då känner jag inte värken.Och så slipper jag börja tänka en massa.
Här hittar jag några filmer på det skiten jag har:


Hon bekämpar sin sjukdom med accessoarer och botox | Hälsa ...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar