måndag 12 augusti 2019

Ja Nej Frågor Bloggen Lista.

1. Är du kär? Nej
2. Har du snusat någon gång? Ja
3. Har du sovit i en husvagn någon gång? Ja /När jag var liten så hade min familj husvagn så vi åkte mycket på campingar och annat på semestern. 
4. Har du blivit dumpad? Ja
5. Har du blivit slagen allvarligt? Ja
6. Har du tagit droger nån gång? Nej
7. Har du kysst en tjej? Nej
8. Hatar du någon? Ja 
9. Älskar du någon? Ja 
10. Har du djur? Nej
11. Gillar du orange? Ja
12. Har du en plattång? Nej
13. Har du fler än 5 kusiner? Nej /Jag har 3 kusiner.
14. Tatuerat dig? Nej
15. Varit på Gröna Lund? Ja
16. Gillar du att stå i duschen flera timmar? Nej
17. Tycker du om hästar? Nej /Jag blev sparkad av en häst när jag var 6,7 år.Och sen dess så har jag varit rädd för hästar. 
18. Har du skilda föräldrar? Ja /Min pappa flyttade då jag var 13 år.
19. Har du en syster? Ja /En lillasyster som är 3 år yngre än mej.
20. Har du bruna ögon? Nej /Jag har blåa.
21. Gillar du att fota? Ja /Väldigt mycket och ofta.
22. Gillar du tacos? Ja
23. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej /Jag tror att det kan kännas så på en gång,att känslan känns så.Men att äkta kärlek är nått som växer fram.
24. Har du ätit ostron? Nej
25. Har du en mixer? Ja
26. Brukar du tugga tuggummi? Nej

27. Gillar du kläder? Ja

28. Har du gråtit inför en vän? Ja

29. Har du bra kontakt med din pappa? Nej /Vi har varken träffats eller pratat på flera år.

30. Slutar ditt efternamn på ''sson''? Nej

31. Är du kortare än 1.65? Ja /Jag är 160

32. Tycker du om surströmming? Nej

33. Har du körkort? Nej

34. Har du mer än 6 par skor? Ja

35. Brukar du sjunga när du är i duschen? Nej

36. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Nej

37. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja

38. Gillar du att städa? Ja

39. Gillar du att sova länge? Ja

40. Har du förlorat en vän? Ja

41. Gillar du att shoppa? Ja

42. Har du varit i paris? Nej

43. Kan du sticka? Ja /Det var min mormor som lärde mej det.Och det första jag stickade var en rosa kofta.

44. Har du lyckats att lägga ett helt pussel? Ja

45. Har du foppatoffler? Nej /Dom är säkert sköna,men vet inte varför jag aldrig gillat,inte velat ha såna.

46. Har du mer än 10 listor på din spotify? Nej /Jag använder inte spotify.

47. Sminkar du dej innan jobbet? Ja

48. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja

49. Har du tältat? Ja
50. Varit otrogen? Nej

51. Har du varit förlovad? Ja /2 gånger
52. Har du varit gift? Nej
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
54. Äger du dyrbara smycken? Nej
55. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
56. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
57. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Ja
58. Har du svenskt ursprung? Ja /Men mitt efternamn är franskt.
59. Har du svimmat någon gång? Ja
60. Är du bra på att laga mat? Nej
61. Tränar du? Nej
62. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
63. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? Ja
64. Har du någon gång varit deprimerad? Ja
65. Har du några smeknamn? Nej
66. Brukar du dricka alkohol? Nej
67. Brukar du röka? Nej
68. Varit utomlands? Nej
69. Varit med på tv? Nej
70. Blivit kär i en vän? Nej
71. Sminkar du dig varje dag? Nej
72. Använder du lösnaglar? Nej
73. Använder du löshår? Nej
74. Skulle du kunna flytta utomlands? Nej
75. Har du behövt stanna vid vägkanten för att kräkas? Ja
76. Någonsin blivit utkastad från en bar eller klubb? Nej
77. Haft sex i badrummet? Ja
78. Någonsin varit i en sexleksaksaffär? Ja
79. Tycker du att det är otrohet att flirta när man har pojkvän/flickvän? Ja
80. Har du kontaktlinser? Nej
81. Måste du ha glasögon? Nej
82. Tycker att man ska få gå klädd som man vill? Ja /Förutom på vissa jobb och ställen.Men annars privat ska man ha rätt till vilka kläder man själ vill ha på sej.
83. Är du intresserad av sport? Nej
84. Gillar du dansbands musik? Ja
85. Gillar du att sova länge? Ja 
86. Har du varigt på en konsert någon gång? Nej
87. Gillar du rysare/skräckfilmer? Ja
88. Har du svårt för att erkänna vilka svagheter du har? Nej /Snarare tvärtom.
89. Klarar du av att fönstershoppa eller blir du uttråkad? Ja
90. Det är viktigare för dig att ingen blir upprörd än att du ska vinna en diskussion? Ja
91. Är ditt hem ganska välstädade? Ja 
92. Har du svårt att relatera till andra människors känslor? Nej
93. Tycker du att det är spännande att fantisera kring hur en teori skulle kunna användas i ett annorlunda sammanhang? Ja
94. Har du gjort någon skönhetsoperation? Nej 
95. Försjunker du ofta i egna tankar när du vandrar i naturen? Ja 
96. Är du mer en naturlig improvisatör än en noggrann planerare? Ja
97. Har du en tendens att skjuta upp saker tills det inte längre finns tillräckligt med tid för det? Ja 
98. Känner du dej orolig i stressade situationer? Ja
99. Tycker du om vintern? Nej
100. Tycker du om hösten? Ja





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar