onsdag 28 augusti 2019

Färgning,vänner,armband.

Lite här om tisdagen.För det blev inget bloggande i går för mej.
Jag låg och sov länge.Och när Denise slutade sitt jobb så kom hon hem till mej.Det va så himla roligt att träffa henne.Vi träffas inte så ofta nu för tiden.Vi har båda haft mycket med vårat eget.Som jag har det här med min nacke och hon har jobbat mycket.
Denise och jag har känt varann i många år.Och vi står varandra känslomässigt nära.Hon är speciell för mej.Vi kan prata med varandra om allt.Vi har gått igenom saker och upplevt så mycket tillsammans.Vi har gjort roliga saker.När vi umgås känns det som att vi är syskon.Hon är en människa som verkligen är sej själv.Med ett fint och godhjärtat inre.
Det vart färgning av mitt hår.Och skrovmål.
Dom här salt pepper stripes som dom har på McDonalds är super goda!

Senare på kvällen när Denise hade åkt hem.Så kom Reima hit.Det var också kul att träffa honom.Vi hade ett intressant samtal.Och så drack vi kaffe så klart.Jag fick ett jätte fint armband av honom.
I dag har det varit så fint väder ute.Och jag har suttit ute och solat lite grann.Nu när jag bloggat klart här,så ska jag mysa ner mej i soffan och se på dagens avsnitt av Hem till gården.























  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar