onsdag 7 augusti 2019

Bilåkning

I går va ingen bra dag heller.
Mådde lite som jag gjorde i måndags.
Men på kvällen i går så blev jag på bättre humör tack vare Reima.Som muntrade upp mej.Vi va ute och åkte bil.Lite överallt.
Han fick mej att känna mej gladare.Det känns bra att ha en vän som man kan både skratta tillsammans med,men också kan vara allvarsam med.Och prata om personliga saker.Och båda kan jag göra med honom.Han är verkligen en fin människa.Och så snäll.
Vet inte varför det alltid har varit så här för mej att.Killar som jag har som vänner funkar det super med.Och killar som jag har mer än vänskap med blir alltid skit.Och är aldrig bra.
Jag längtar i så fall mer efter att ha bra killkompisar.Än vad jag önskar mej en pojkvän.
Det finns inga människor som har fått mej att må så dåligt och känna mej så värdelös.Som dom pojkvänner jag har haft i mitt liv.
Jag hoppas att jag aldrig nånsin mer i mitt liv kommer att få såna känslor,för nån kille så att jag blir kär.I alla fall inte dom närmaste åren nu.Att bli kär är en av dom saker som jag är mest rädd för att bli.
Jag vill kunna tycka om mej själv,som den människan jag är.Jag vill få vara mej själv.Och bli stark som människa och få må bra.Det skulle aldrig fungera om jag träffade en kille.Allt jag försöker bygga upp med mej själv skulle rasa samman då.Och jag skulle bli en svag person igen.
Alla är vi olika och har varit med om olika saker.Bra som dåliga.Men så här ser jag på det,är min erfarenhet.
I dag har jag varit i väg och köpt lite smink.
Läppstift,ögonbrynspenna och puder.
Jag köpte en almanacka också.Så jag kan skriva upp tider,datum jag har saker jag ska på.Då jag ska till psykologen,sjukgymnast speciallisten osv.I stället för att ha sånt på lappar och brev.För lätt att glömma bort det då.Jag är lite speciallist på att kunna glömma och blanda i hop datum och tider jag har.Så har jag dom uppskriven i en kalender istället är bättre.Så att jag inte råkar missa nått jag ska i väg på.
Nu ska jag greja på med lite saker hemma.
Vädret här i Sundsvall är väl så där.Inte så man kan ligga ute och sola direkt.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar