tisdag 20 augusti 2019

Grått å blått.

I dag har jag varit i väg till Maria och hälsat på.
Hon va så snäll som kom och hämtade mej.Så tog jag bussen sen när jag skulle åka hem i stället.
Hon bjöd på jätte goda bullar som hon hade bakat.
Det är skillnad mot mej som inte är något vidare duktig på att baka.
Om jag bodde i hop med en kille och fick bestämma hur vi skulle ha det i hushållet.Så skulle jag sköta städningen och han fick lagat maten.Och gärna baka nått gott i bland.Gärna en god tårta så skulle jag bli glad hihi..då skulle han få många pussar av mej sen.
Nu ska jag ta och lägga mej i sängen en stund och vila nacken.
Jag vill bara få ta den där botox sprutan nångång och hoppas på att nacken då kommer att bli bättre.Jag önskar verkligen att jag slapp ha det så här.
Jag vill känna mej fri ifrån det här!!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar