söndag 25 augusti 2019

Som vanligt.

Så har jag inte gjort så mycket i helgen.
Men jag har varit duktig hihi.. i alla fall att ha frostat av frysen.Sånt där tråkigt som måste göras i bland.
Sen så har jag pysslat på i sovrummet.Med att göra om lite i bokhyllan där.Jag kan visa det sen eller i morron hur det vart.MYCKET ROSA där kan jag säga att det är i alla fall.
Jag har alltid gillat rosa så länge jag kan minnas.Och jag har också alltid haft saker i rosa färger i sovrummet.
Förutom färgen rosa.Så tycker jag väldigt mycket om andra färger också.Även olika mönster,speciellt rosor.
Som i mitt vardagsrum så har jag väldigt mycket i turkost och mintgröna färger.Turkos är ju en blandning av grönt och blått.Och det finns mycket nyanser av den färgskalan.
I köket mitt har jag grått,svart och även vitt.Vit färg har jag i alla rum av vissa saker.
Mest vitt har jag i hallen.Men även beiga färger där.Och så badrummet det är i rosa,precis som mitt sovrum är.
Jag tycker att det är intressant med färger och jag har läst en del om det.Jag tror verkligen på att färger får en att känna olika saker.Och att dom betyder olika saker.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar