söndag 4 augusti 2019

Klippt

I går så blev det städning för mej.
När jag var klar med det så gick jag till IcaMaxi.Det blev att köpa lite gotta som vanligt.Klarar mej INTE utan gosaker varje dag hihi..
I dag kom vännen Maria till mej på förmiddagen.
För mej är det som att det vore på morgonen.För jag är ju inte den som brukar kliva upp så jätte tidigt direkt.Så när andra har lunch så äter jag frukost typ.Men då jag jobbar,läser.Måste jag gå upp på morronen men inte jätte tidigt ändå.För jag har turen att inte börja jobbet så tidigt.Jag är verkligen ingen morgon människa.
Maria toppade mitt hår.Jag brukar försöka toppa det en gång i månaden ungefär.Hårinpackning det gör jag en gång i veckan.
I går så regnade det här i Sundsvall.
Men i dag så har vädret varit fint.
Så det har blivit lite solning för mej.

Hoppas att eran helg har varit bra!

 






 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar