lördag 11 januari 2020

Dagen i Onsdags.

Jag hade ställt larmet på klockan 7.Men jag vaknade redan vid halv 6.Och tänkte då att det är lika bra att jag håller mej vaken nu.
Jag lyxade till det lite med att göra frukost och äta det i sängen.
Sen gjorde jag mej klar och åkte in till stan.
Där jag hade en tid inbokad för en intervju på ett ställe som heter Bilda.
Det var bra väder när jag åkte in till stan.Men när jag var på väg hem så ösregnade det ute.Man kan tro det är mars,april månad.Än att det är januari.

Jag vet inte varför det står dagens datum,men det var i alla fall i onsdags.
















                                                                                                                             När jag kom hem så kom Ulla och hälsade på.
I torsdags så träffade jag Sussie.Det va roligt att sitta och prata och dricka kaffe tillsammans.Och så va hon så snäll som hjälpte mej med att färga mitt hår.
Sen på eftermiddagen så kom Reima hem till mej efter att han hade slutat jobbet.Jag hade fått problem med min dator.Han försökte få till det.Men det verkade som datorn min va helt slut.
Vi höll på hela kvällen eller rättare sagt han för själv kan jag noll om datorer.Ända tills på natten.
Fått låna en annan dator nu.Så nu kan jag blogga igen.
Är tacksam för att Reima är duktig på datorer och kan hjälpa mej när det är nått som blir fel.Men är en dator helt slut så är den.Och inget att göra då.Utan att skaffa en ny dator.
Jag får verkligen panik och känner mej så stressad när nått börjar krångla hemma,eller slutar att fungera eller går sönder.Dels att nu måste jag få i hop pengar att köpa nytt.Och vad är bäst att köpa för nått och hur ska jag få hem det och sätta i hop det.Är det en tung sak tex så kan jag ju inte bära den själv och ta den på bussen.Även om jag har vänner så är det inte så kul att behöva fråga om hjälp.
I går så sov jag hela dagen.Ända fram tills på kvällen.Jag mådde inte så bra.Hade ont i nacken och migrän.Jag tror att jag fick det för att jag stressade upp mej så inom mej i torsdags.Och stress påverkar min sjukdom att jag då kan få värk.
I dag så tänkte jag ta och städa här hemma.Och så blir det nog en sväng på affären.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar