måndag 6 januari 2020

Det känns lite nervöst men också spännande.

Jag har inte världens bästa självförtroende direkt.När det kommer till att göra saker inför andra eller att visa vad jag kan.Då kommer ofta den där värdelöshets känslan fram inom mej.
Därför som jag börjar känna mej lite nervös nu inför i morgon.Då jag ska i väg på ett möte inför att kanske börja läsa igen.Jag kommer inte att läsa där jag var sist.Utan det här kommer i så fall bli någon annanstans.Men det är samma kvinna som hjälpte mej att fixa det jobbet jag hade.Som ska hjälpa mej i morron.
Sen på onsdag så ska jag i väg på en intervju på ett ställe som heter Bilda som är ett studieförbund.Där jag FÖRHOPPNINGSVIS kan få börja läsa för andra människor.
Jag är glad för att jag har två ställen jag ska på att höra om.För får jag inte börja på ena stället så kanske jag har det andra i alla fall.
När jag sitter och läser böcker för en grupp människor så har jag inte känt mej nervös.Utan säker.Som att jag känner ett självförtroende då.Säkert för att jag älskar så mycket att få göra det.Svårt att förklara känslan egentligen men det får mej att må väldigt bra i alla fall.
Men just när det kommer till att andra människor ska bedöma mej så tänker jag ofta negativt och kan känna mej som att jag är dålig.Mycket av den känslan har jag också ofta känt när det kommer till killar.Jag har aldrig haft något vidare bra självförtroende då heller.Och speciellt den där värdelöshetskänslan har jag ofta haft i dom relationerna jag har haft.
Jag har känt att jag har kunnat tycka om mej själv mera då jag bara har varit vänner med killar.
När jag har bloggat klart här så ska jag ta och äta mat.Sen så måste jag bege mej till Birsta och fylla på mitt busskort.Jag funderar på om jag ska ta en promenad bort dit istället för att åka bussen.Så jag får mej lite motion hihi..









1 kommentar: