tisdag 14 januari 2020

I går

Så började jag då på daglig verksamhet som det heter.
Inte för att jag vet om det kommer att ge mej så mycket,mer än att det är lite tidsfördriv i alla fall.Men det är ändå skönt att ha nått att komma i väg på nån gång i veckan.Fast mest av allt så vill jag börja läsa.Men jag får ha lite tålamod ett tag med det. 
När jag hade varit där så åkte jag till Denise, Andreas och deras bebis Charlie.Dom har kommit hem från sjukhuset.Så nu bor dom hemma igen.
Jag va hos dom ända tills på kvällen.
I dag började det snöa lite grann.Men det höll inte i sej så länge,utan det började regna i stället.
Jag åkte in till stan i dag på eftermiddagen.Jag skulle på en sak där.
Nu på kvällen så har jag bara varit hemma.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar