söndag 12 januari 2020

Få se om jag lyckas hålla mej vaken hela dan.

Jag vaknade vid 4 i natt.Och kunde inte somna om.Så jag har varit vaken sen dess.
Det är vanligare att jag lägger mej och sover efter tolv,än att jag lägger mej innan den tiden.Men dom gånger som jag har lagt mej innan tolv och kunnat somnat då.Så har jag nästan alltid vaknat mitt i natten.Och oftast inte kunnat somna om.
Jag åkte i väg och handlade i morse när Ica Maxi hade öppnat.Och det hör inte till vanligheterna att jag åker tidigt på morgonen och handlar.
Förutom mat å sånt som jag behövde ha hem.Så köpte jag en ny pincett.Måste ju plocka ögonbrynen i bland så dom inte växer sej till en vildbuske.
Sen så köpte jag en typ av gele som ska hålla ögonbrynen "på plats".
Gotte gris som jag är! 
Så blev det en del godis också.
Men jag är också lite beroende av att äta blåbär.Och dessa frukt,bär blandningar.Har sånt sug efter det.Jag äter bär nästan varje dag.
Jag har blivit så jävla blek igen.Men så fort om jag inte solat på ett tag så blir det så.Min hy blir vit som en sockerbit.Lite färg kan jag ha på kroppen men inte i mitt ansikte.
Till veckan blir det att sola i alla fall.
I morron så ska jag ju börja på den där aktivitetsgrejen eller vad man ska kalla det.Får gå där ett tag då tills jag sen börjar läsa nånstans.
Men att komma i väg på nått två gånger i veckan är ändå bra.Än att bara gå hemma hela tiden.Även om jag trivs hemma.Så vill jag inte vara hemma varenda dag.För det blir lite tråkigt det.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar