fredag 21 februari 2020

Återbesök Fillers

Jag var ju och gjorde fillers.Inte läpparna,utan på huden bredvid munnen.För två veckor sen på en klinik i stan.
Och efter ungefär 2 veckor sen man har gjort det.Så får man komma dit igen på ett så kallat återbesök.

Där man går igenom hur resultatet blev,göra en bedömning om man är nöjd å så.Och om man behöver eller vill fylla i mer fillers eller inte,på dom ställena på huden som man gjorde förra gången.Och jag valde att ta lite mer fillers där bredvid munnen.

När jag var klar där så åkte jag hem.
Grejat på lite hemma nu på kvällen.Med att diska och plocka iordning.
Och så har jag lyssnat på en rättegångspodd.Blivit lite besatt av att lyssna på dom hihi..
I går skrev jag inget i bloggen.
Det blev inget av att gå på dagverksamheten heller.För att jag hade värk och besvär med nacken.Tyvärr är det så vissa dagar,stunder för mej.På dagen hade det börjat ge med sej.Och då träffade jag Ulla.Vi åkte och hälsade på hennes ena dotter.Som har flyttat hemifrån.På kvällen sen så va jag bara hemma.Och fortsatte att vila.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar