tisdag 25 februari 2020

I går och i dag. Prat i kameran och foton.

I går så var jag på dagverksamheten.Sen så va jag i väg på en del ärenden som jag hade att göra.
Jag har börjat vara mera i stan,än vad jag är på Birsta.Förr va jag på Birsta var och varannan dag.Men nu när jag går på dagverksamheten och börjat med läsningen,som båda dom ställena ligger i stan.Så lär det nog fortsätta att bli mer stan än att vistas ute på Birsta.



Förutom den här tröjan,så köpte jag också en Primer när jag var på HM.
Jag har aldrig använt Primer nångång.Men i morron när jag ska sminka mej så kommer jag ha på mej det.Så får jag se om jag tycker att det är bra eller inte.
Jag har läst lite om vad Primer är osv.Och då blev jag nyfiken att testa det.



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar