söndag 17 maj 2020

Här blev det vitt

Jag fick ett spontant infall att göra om.Fast jag precis har gjort i ordning på balkongen.Och det är klart där.
Men jag har två stycken stora vita mattor.Som jag för länge sen har haft inne på vardagsrumsgolvet.Och den andra på golvet i köket,under köksbordet.
Jag har sparat dom,för om jag ska ha dom framme nån mer gång.Men det har inte blivit så.Utan dom har bara legat här hemma undanstoppade i en garderob.
Men så tänkte jag här i går.Att dom mattorna skulle jag ju faktiskt kunna ha ute på balkongen.
Jag mätte ut först för att se så att storleken kommer passa.Och det gjorde dom.

Nu täcks hela golvet där ute.Bra det eftersom det är betonggolv som kan bli lite kallt när man är barfota.Det finns några märken där också på golvet som inte går att få bort.Och inte så snyggt att dom syns.
Jag tänker dekorera om på balkongen.Att ha vissa andra saker på borden där i stället för dom som jag hade.Kanske inte ändra om helt men byta ut vissa saker.Det är så kul att pyssla på med sånt här tycker jag.Men jag ska göra klart på borden i morron.Hoppas att det är bättre väder då.Så jag kan sitta ute där också.
Den här helgen har det inte varit något vidare väder.Så kallt ute för att vara i maj månad.
Hoppas att NI har haft en bra helg ändå trots vädret!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar