lördag 2 maj 2020

En plats där jag trivs att vara.



Va in till biblioteket och lämnade tillbaka böcker.Det var sista lånedagen på dom i dag.
Jag satt en stund där och läste lite.Och så lånade jag dom här två böckerna.
Jag brukar oftast läsa verklighetsbaserade böcker.
Men i bland så gillar jag även att läsa sånt här.
Sen gick jag på stan och kollade i affärer.
Jag har ingen vit handväska.Och velat ha nån i den färgen.
Så då köpte jag den här.Fastnade för den.
Och så vart det ett par solglasögon också.
Jag åkte också till Dollarstore.Där jag köpte hem lite saker.Sen så åkte jag hem.
Nu ska jag bara vara hemma i kväll.Hade lite funderingar förut på att åka och hälsa på Denise och Andreas.Men är för trött nu för att orka åka i väg igen.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar