lördag 9 maj 2020

Skulle jag men inte gjorde.

Jaa ingenting,nästa i alla fall,gjorde jag inte som jag hade tänkt att göra i går.
Jag skulle ha varit i väg till Bosvedjan och solat solarium.Och så skulle jag ha åkt till Birsta och fyllt på mitt busskort där.Även min telefon skulle jag fylla på.För pengarna på busskortet hade jag sista dagen i går att kunna åka på.Samma med min telefon,slut på pengarna på den.
Jag skulle också ha börjat fixa ute på min balkong.Så jag får fint och ordning där nån gång.
Får se om jag har orken i morron att göra det.
Jag önskar att jag hade mer ork,energi än vad jag har.Och att jag inte va så orkeslös så ofta som jag brukar vara.
Tvättade det gjorde jag i alla fall i går.Jag hade en tvätt tid på kvällen.Och så va jag en sväng på affären och handlade.
I dag har jag mest vilat.
Jag har haft lite besvär med nacken.Och värk i benet.
Jag hoppas på att må bättre i morron.Så att jag kan fixa med lite saker.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar