måndag 4 maj 2020

Varit och köpt något som jag blev väldigt förtjust i!

Jag kollade runt på lite sidor i dag på internet.Rusta,Jysk,Ikea mm.Då såg jag en tavla på Ikeas hemsida som jag fastnade för.Så jag åkte och köpte den.
Så fin och jag bara älskar denna färgen!
Jag har inte satt upp den ännu.Men i morron så ska jag göra det.
I sovrummet ska jag ha den.Där det mesta är rosa.
Jag tröttnar aldrig på att ha ett rosa sovrum.
Jag köpte också två mattor som jag ha i sovrummet.På varsin sida bredvid sängen på golvet.
Jag har också en annan matta som är rund och rosa i färgen.Fast den är större än dom här som jag köpte i dag.Och i en mera cerise rosa färg.Den syns inte här på kortet men jag har den framför sängen.
Jag vet inte hur romantisk jag är egentligen.Men det jag vet är att jag tycker om att saker i mitt sovrum som ser lite romantiska och gulliga ut.Det ger mej en bra känsla.
Jag spenderar mycket tid hemma.Så därför är det viktigt för mej att jag trivs i min lägenhet.











                                         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar