måndag 10 augusti 2020

I bland så känns inte skillnaden mellan helg och vardag så stor.

I morron så börjar jag i alla fall på dagverksamheten igen.
Dom har startat igång nu den här veckan.Efter sommar ledigheten.Det har varit stängt där under sommaren.
Jag kommer att gå där en gång i veckan,på tisdagarna.Till en början blir det så i alla fall.
Jag trivs att vara där.Så det känns bra att det har öppnat där nu igen.
Men det finns något som jag VERKLIGEN saknar att göra.Och har en stark längtan efter.
Det är att få läsa för andra människor.
Den känslan jag känner inom mej,när jag sitter och läser böcker för en grupp med människor.Den bästa känslan jag vet!
Jag vill göra det igen.Och jag måste se till att det blir så.
Jag kan vara kluven till saker i bland.Men läsningen är något som jag brinner för.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar