fredag 7 augusti 2020

Det blev några rosa köp i går.


Jag har dom här tre tavlorna i mitt badrum.

Och då hittade jag den HÄR när jag var på affären.
Det är en mapp som man ska ha papper i.Men med lite fantasi,kan man komma på saker man kan göra med en del saker.
Jag tyckte att bilden va så söt.Så den ska jag ha i tavlan.Bara att klippa till kanterna på den så den passar in i ramen.
Jag köpte också den här.
Som jag har valt att ha i mitt sovrum.
Eftersom jag inte har fått till ljudet på min dator ännu.Så har jag haft den här som är på hyllan under nattduksbordet,när jag känner för att lyssna på musik.
Men nu till veckan så ska Reima hjälpa mej att fixa till så ljuder fungerar igen.Och även kolla vad det kan vara,bero på att bilden på skärmen blir blåfärgad i bland.
Sen så köpte jag denna på Jysk.
Som jag också har nu i sovrummet.
Det här sista kortet det tog jag i dag.Det syns för färgen nyansen på fotot.Mot dom andra korten som jag tog i går på kvällen.
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar