måndag 3 augusti 2020

Gillar även blått



 
Dom har gjort om lite med funktionerna på bloggen.
Så jag kan inte få till bilderna i "normal" storlek utan fotona blir så här jätte stora.

Jag har köpt några smink produkter.Som jag tänker testa att använda on my face.

I den här ordningen.
Först smörja in ansiktet med fuktighetskräm.Sen ha på primer.Efter det foundation.Och sist concealer.Så får jag hoppas på att mina mörka ringar som jag har under ögonen inte kommer synas så väl.Skulle vara skönt att kunna dölja dom.
Sen är det lite kul tycker jag att testa saker i bland.
Jag sminkar mej inte varje dag.Men jag tycker att det är roligt att sminka mej.Och att vara sminkad.
Att vara helt osminkad (som jag är på dom här bilderna) är lite tråkigt i bland.Men också skönt i bland att vara.

Nu ska jag göra mej en kopp te.
Och lyssna på rättegången på YouTube.








 





 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar