söndag 30 augusti 2020

Några dagar utan att ha bloggat nått har det blivit.

I torsdags så åkte jag till Nacksta.För att hälsa på mina vänner Denise,Andreas och deras gulliga bebis Charlie.
Det känns ute att det börjar gå mot hösten.
Men så fint väder har det ändå varit nu i helgen.
Klart sommaren är bästa årstiden.Men jag gillar också hösten.Speciellt alla fina,härliga färger som man ser ute då.
I helgen så har jag träffat min älskade son.
Han kom till mej i fredags vid 15 tiden.Och så sov han över hos mej.
Vi gick till pizzerian och köpte hem mat.Jag åt pasta och för sonen min vart det en kebabrulle.
På kvällen så såg vi på film.Det är lite roligt för han och jag har ganska lik film smak.Det vi brukar gilla att se på när det kommer till filmer.
En massa gotta blev det till.
Ostbollar,choklad och glass.
Först såg vi en film som heter Thicker than water.
Sen kollade vi på filmen No country for old men.
På lördagen så åt vi pyttipanna och stekt ägg till frukost.Sen gick vi ut och promenerade.En riktigt lång promenad vart det.Det va länge sen jag gick så där långt.Sämsta konditionen har jag hihi...
När vi kom tillbaka så vart det kaffe på balkongen.
Sen så åkte min son hem framåt eftermiddag kvällen.
På kvällen så gjorde jag inget speciellt.
I dag så ska jag ta och städa här hemma.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar