fredag 21 augusti 2020

I dag och i går.



Blue as the sky

Jaa blåbär är gott det! Och jag åt faktiskt det till frukost i morse.
Jag brukar ofta äta bär.Var och varannan dag brukar det bli.
Något som jag däremot inte gör ofta,det är att lägga mej tidigt.Men i går så gick jag å la mej redan vid 21 tiden.Och tvärsomnade då.Jag sov hela natten utan att vakna en enda gång.Vaknade runt 8 i morse.
Det va bra att jag vaknade tidigt i dag.För jag var tvungen att gå ända bort till Birsta.Och fylla på mitt busskort där på pressbyrån.För pengarna var slut på busskortet och jag skulle till dagverksamheten i dag.
Så jag promenerade bort till Birsta i värmen.
Svettigt var det!

Jag vet att man inte ska klaga på värmen.Speciellt nu när det kan vara dom sista dagarna av sol och värme.För snart räknas ju det som höst.Och sen kommer en lång jävla vinter hihi..Jag är inte förtjust i vintern.Och gillar inte alls snö och kyla.
Man kan ju summera när det kommer till värdet att LAGOM är bäst.
Så tycker jag i alla fall.
När jag hade varit på dagverksamheten så gick jag lite på stan och kollade i affärer.
Det blev ett lite köp på HM.
Dagen som var i går.Den spenderade jag med min älskade son som kom och hälsade på.
Så det var en perfekt torsdag det.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar