onsdag 26 augusti 2020

Dom här tre dagarna.

Har varit dålig,bra,okej.I den här ordningen.
Ingen dag är den andra lik kan man säga.Även fast jag oftast gör samma saker var och varannan dag.
I måndags så var det ingen bra dag alls.En sak hade strulat till sej rejält.Och jag kände en irritation hela den dagen.
Vill inte gå in på vad det handlar om.Men det är jävligt jobbigt att lösa det.Vissa saker MÅSTE man lösa själv,varken man vill eller inte.
När det handlar om ekonomi och pengar så ska man inte lite på nån.Utom på sina närmaste vänner och familj för där finns en pålitlighet och ärlighet.
Tisdagen var däremot en så mycket bättre dag.
Jag var på dagverksamheten.



Sen va jag en snabb sväng på stan och köpte det här.
När jag kom hem så träffade jag min underbara son.
Han bjöd mej på mat.Vi åt ris,kyckling och currysås.
Så gott var det och snällt av han att bjuda mej på mat.
Han är så duktig på att laga mat! 
I dag har jag haft tvättstugan.Annars så har jag inte gjort så mycket.Mest slöat typ.
Den här onsdagen har varit okej.
Nu ska jag göra mej lite kaffe och se på Hem till gården.
I dag är det ALLA HUNDARS dag!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar