onsdag 16 december 2020

Många ramar och tavlor.

 


Jag har köpt den här på Ikea.
Det är flera ramar,8 stycken som sitter i hop.
Jag letade runt på internet efter bilder.Som jag gillade och ville ha som tavlor i ramarna.Det gjorde jag när jag var på dagverksamheten i går.
Sen när jag kom hem,så klippte jag ut bilderna i rätt storlek så att dom skulle passa i ramarna.
Sen har jag suttit å pysslat med,att sätta bilderna på dom platser som jag tycker blir bra.
Det är nästan det som är det roliga tycker jag.Att fundera,testa hur jag vill ha dom.Även det att leta bilder.
Sen är det ju så klart också kul när tavlan blev klar och jag har satt upp den på väggen i mitt sovrum.Så att jag har något fint att ligga och kolla på hihi..
Smaken är som baken delad.
Men jag gillar sånt här i alla fall.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar