onsdag 30 december 2020

Det är inte bara en massa saker hemma som har färgats på sista tiden.Utan även nu mitt hår.

 

Jaa en oändlighet av färger det finns.Och möjligheter att välja och skapa.
Även när det kommer till att välja hårfärg.
Även om jag då personligen varit lite "feg" eller bara lite enformig,när det kommer till färgen på mitt hår.Då det gäller att välja vilken färg jag vill ha på håret.
Från jag var tonåring fram till för några år sen.Så färgade jag det alltid ljust.Och numera alltid i mörk färg.
Fast det finns ju en massa olika nyanser inom både ljus och mörk färg.Så jag har väl inte helt följt samma färgskala.Utan varierat lite där.Som när jag slutade att färga håret blont.Så färgade jag det först i början svart.Sen har färgningen övergått för mej i mera bruna färger.
Och så vart det i dag också.Då Ulla kom och hälsade på,så färgade hon utväxten i mitt hår mörk brunt.
Till kaffet åt vi bullar och glass.
Kul att träffas och prata.
Och snällt av Ulla att hjälpa mej med håret.
Hoppas att NI har haft en bra onsdag!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar