söndag 27 december 2020

Jag har bytt plats i hyllorna.Och gjort om lite där igen.

 

Jag har också målat min taklampa som jag har i sovrummet.
Den är vit men målat på lite mera vitt på den.Och så har jag målat glas prismorna som hänger i lampan.Dom var genomskinlig innan men målat dom nu i rosa färg.
Har också gjort en rosett i mitten.Och hängt en större glas prisma där.
Dom här två ramarna har jag målat.
Den större ramen har jag gjort lite abstrakt mönster på.Men det syns inte så bra på kortet.
Så här var vädret här i Sundsvall i går.
Och i dag så har det varit sånt här väder.
Det är så mycket skit och negativt.I samhället och en del saker i mitt liv.Corona,min störda nacke,den mörka årstiden som nu är osv.
Så jag försöker skapa det mysigt hemma.Och ha färger omkring mej som får mej att känna glädje och trivsamhet.
För färger gör en gott! När mycket annat inte är det.Att försöka finna små ljusglimtar i mörkret.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar