torsdag 17 december 2020

Så vart det dags för "göra om" lite i hallen.

 

Jag hade visst blandat i hop datum,sett fel.Det är ju i morron som det är kakans dag.Inte i tisdags som jag skrev i bloggen då.
Men äter man kakor typ varje dag,så tror man väl att det är kakans dag varje dag.Jag kan ju skylla på det i alla fall hihi..
Något som stämmer rätt med datum i alla fall,är att nästa torsdag så är det Julafton.Vilket jag inte kommer att fira.På grund av vissa saker som jag inte kan gå in på.
Så vart det hallens tur att pyssla på med.
Jag har två stycken byråer där.En stor och en som är lite mindre.
På den mindre byrån har jag nu gjort om lite grann med saker som jag har på den.Tagit bort några av sakerna på den och satt dit andra.
Jag köpte den här spegeln för några dagar sen.
Den är så liten så ingen spegel direkt som man kan spegla sej i typ.Utan den är mera som en dekoration.
Hoppas att NI har haft en bra torsdag!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar