torsdag 27 juni 2019

Gjort i dag och så här blev håret.


Vid 13 tiden så gick jag bort till Ullas jobb.Så åkte hon och jag till Birsta.Tror det var över en månad sen som jag var på Birsta sist.
När vi kom dit så gick vi in en kort sväng på några klädaffärer och tittade lite.
Jag fyllde på mitt busskort där i pressbyrån.Jag har inte heller åkt buss på länge nu.
Vi var in på Trudes där jag köpte hårfärgningsmedel.Sen gick vi och köpte mat på Wongs Asian,fyra små rätter vart det för oss.Som vi tog med oss.
Och så var vi in på apoteket.Men dom hade inte Gabapentin tabletterna där som jag skulle ha.Så vi fick åka till City gross,på det apoteket som finns där.Medans jag var in på apoteket,så gick Ulla in på affären och köpte fikabröd till oss.
När vi kom hem till mej åt vi maten.Sen färgade Ulla mitt hår.Äntligen är utväxten borta.
Medans färgmedlet skulle verka i håret.Så fikade vi.
Jag ringde en sväng till mitt jobb i dag.Semestern början nästa vecka för alla då,för det är stängt där under Juli månad.Önskade dom en trevlig sommar.Och sa att jag hoppas på att kunna börja jobba igen i augusti.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar