söndag 2 juni 2019

Helgen

I fredags så tog jag det lugnt på dagen.
Låg mest i sängen och åt onyttigheter och läste en bok.
På kvällen kom killen hem till mej.
Och på natten så ringde på min son.Han hade varit på krogen och ville komma förbi och hälsa på.Så jag gjorde iordning kaffe,så satt vi tre här och fika,prata mitt i natten hihi..
På morgonen så åkte killen min hem.
På dagen så beställde jag och sonen hem pizza.Och såg på film.
Sen va han så snäll och åkte och handlade till mej.
Han skulle till en kompis sen.Så vid 18 tiden åkte han.
Resten av kvällen så bara vilade jag.Och somnade rätt tidigt.
Jag testade att ta av mej nackkragen.Och jag klarade av att vara utan den i 10 minuter ungefär.Det kanske inte låter så länge det.Men för mej så är det ett positivt framsteg! Med tanke på att jag har behövt haft på mej nackkrage i två månader nu.Utom då jag ligger i sängen.Men när jag varit uppe eller suttit så har det inte gått om jag inte haft på mej den.

I dag blir det städning här hemma för mej.Och kanske lite solning på balkongen.
Hoppas att NI har haft en bra helg!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar