söndag 23 juni 2019

Singel women

Nu är det "slut" IGEN!
Jag har aldrig varit med nån som det har varit sånt hattande,som jag har haft det med den här killen.Dom flesta killar som jag har varit med om det tagit slut,så har det.Och jag har inte blivit med dom igen.Men med denna kille så har vi varit "i hop" och sen avslutat med varann.Sen kommit tillbaka till varandra,men sen avslutat igen med varandra.Så där har det hållit på.
Och nu har vi skiljts åt igen.Men den här gången så är det verkligen det också!
Att jag inte skriver att nu så är det slut vi har gjort slut med varandra.Utan att jag skriver "slut".Är för att jag kan inte säga hur vi egentligen va,som ett par eller inte.För vi sa aldrig rakt ut att vi hade ett förhållande,men på något sätt så var det ändå som vi skulle ha det som.Jag tycker att han gav mej så dubbla signaler i det.Så jag kunde aldrig EGENTLIGEN veta om vi var som i hop på riktigt.Eller om vi var mera som kk hållet.
Jag har heller aldrig varit med nån kille som det har varit så oklart hur man ska ha det med varandra och hur man är med varandra.
Har nån frågat mej om han är min kille,pojkvän.Så har jag inte riktigt vetat hur jag ska svara.Eller om nån har frågat mej om jag är singel eller har nån pojkvän.Hur jag ska svara på det då.För det har varit som att jag haft en kille,pojkvän men ändå inte.
I torsdags i alla fall så sms:ade jag honom.Och skrev att det nog är bättre att vi bara är vänner istället,att det nog kommer fungera bättre att vara det.Och då svarade han mej på sms att han också tyckte det.Och att han inte känner känslor och inte gjort det på ett tag för mej.Ändå sa han till mej några dagar innan det här hur mycket han tycker om mej och har känslor för mej.Men så kan killar va.Säga fina ord som låter bra,men som inte är äkta.Men det här är bra att det kom fram vad han känner egentligen för mej.För då är det lättare för mej att lämna det också.
Att jag tycker det är bättre att vi är vänner,att jag skrev det till han.Beror på vissa saker som jag inte vill gå in på.För känner att dom är för personliga och känsliga att skriva om.
Jag har en blogg där jag är väldigt öppen om mej själv,vad jag skriver.Om bra som dåliga saker.Jag vill vara uppriktig och ärlig i dom saker som jag skriver om.Jag tycker också att det är väldigt skönt att skriva av mej.Jag bearbetar oftast saker genom att skriva.
Men det finns saker,händelser som jag vill behålla för mej själv också.Och vissa saker berättar jag och pratar bara om med mina närmaste vänner.Och dom som står mej nära.Dom som jag vet att jag kan lita på,som bryr sej om mej och som aldrig skulle göra mej illa.
Dom människorna är jag tacksam för att jag har i mitt liv.Dom betyder så mycket för mej.Jag vill dom väl och att dom ska ha det bra.Och dom vet att dom alltid kan prata med mej om vad det än är.
Nu är jag helt singel i alla fall.
Och ska jag se realistiskt på det med den killen.Så tror jag faktiskt att den ärliga sanningen är.Att det är just så här,som det står på bilden här under,som han har sett på mej som.
Men jag har varit alltför godtrogen och naiv med att tro på alla hans ord.
Nu är det ungefär en vecka sen som jag träffade han.Och några dagar sen jag pratade med han i telefon.Men nu efter dom här dagarna,så känns det ändå bra att det är så här.Jag känner att jag har kunnat komma över honom.


















2 kommentarer:

  1. Anonym22:03

    Finns samtidigt mängder av ensamma män därute som skulle göra allt för att bara få närhet av en kvinna, men aldrig kan få det istället för att de inte har lika mycket utseende, status, framgång, bra jobb, etc. Så jag har oerhört låg sympati för kvinnor som väljer eller hänger sig kvar med män som behandlar de illa. Jag får intrycket av att han skämdes över dig, om han inte ens ville kalla dig för sin flickvän med andra? Det är oerhört respektlöst i så fall. Och ingen man kastar bort sin kärlek på.

    Mitt råd vore att du väljer efter de du tror skulle värdera dig som allra mest. Och skiter i utseende, vad han jobbar med, om han inte jobbar alls och allt sånt annat. Huvudsaken borde vara att han var snäll och alltid fanns där för dig till 100%. Alla kvinnor som inte tycker det är något värt att värdera, förtjänar inget bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så sant som du skriver.
      Jag har nog aldrig riktigt förstått hur viktigt det är när jag har varit i relationer och träffat killar att det inte bara är jag som ska värdera dom bra,utan även att dom ska värdera mej också.Att jag har ett värde.Och att det också är viktigt hur jag mår och har det.Tänker ofta inte så utan brukar tänka så mycket¨att killen ska få ha det bra och må bra.

      Radera