lördag 29 juni 2019

Det här känns fantastiskt.

Äntligen! Vilken skillnad det vart nu när jag har fått Gabapentin.Mot när jag tog Tramadol.Innan dess har jag även fått prövat att ta Citodon först och sen Tradolan.
Och NEJ!! jag är INTE glad att få knarka som nån skrev till mej att jag gjorde.Att jag är en pundare.Utan jag är så glad och tacksam för att det här är första gången på veckor och månader.Som tabletter hjälper nästan helt mot min värk.Det är en sån befrielse som bara människor kan förstå som har värk och ont varje dag.
Det här vart en betydligt förbättring att ha fått Gabapentin utskrivet av läkaren!
"Dragningen och skakningarna" på huvudet och nacken.Att huvudet drar åt olika håll och att nacken låser sej i bland.Det är kvar.För det går tyvärr inte bort för att värken är mindre.Utan det tillhör dej sjukdomen jag har.Och jag kommer va tvungen att ha på mej nackkragen en hel del ändå.Dragningarna å det ska behandlas på andra sätt än med tabletter.Och det är ju det jag kommer att få veta HUR.Efter att jag varit till speciallist sjukgymnasten.Och har gjort magnetröntgen.
Men för att komma tillbaka till det där som personen skrev till mej om knarkare.Så kan jag säga det att jag har aldrig knarkat,jag har inte heller prövat droger nångång.
Så varför skriver man saker till nån som man inte är.Jag hatar verkligen när människor skriver saker om mej som inte är sant eller som dom inte vet hur det är.Utan bara slänger ur sej saker mot nån som man varken känner eller ens har träffat nångång.
Sen också varför skriva nedlåtande och fördömmande saker om dom som är missbrukare tex.Om man inte ens vet bakgrunden till det.Varför den människan har hamnat i det.Vad är vitsen med att vara rent ut sagt elak! För det är ju det som det verkar handla om att vara.

I dag har jag kopplat av på balkongen.
Och sett på några avsnitt av Robinson Australien.










2 kommentarer:

  1. Anonym21:32

    Ser härligt ut. Men vart tog värmen vägen?
    /Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att det kommer lite mer värme och solsken.

      Radera