tisdag 4 juni 2019

Har fått hem det bästa brevet!

Så jävla glad blev jag när jag öppnade det brevet.Som hade kommit med posten hem till mej.Det var från neurologen med datum och tid,när jag ska få komma dit.
Efter alla dessa veckor som blev till månader av väntan.Och ÄNTLIGEN så vet jag nu när jag ska dit.Om bara en och en halv vecka blir det av.Nästa fredag på förmiddagen så ska jag till neurologen.
Jag har fått andra tabletter utskrivna av läkaren.Som är lite starkare än citodon,det var dom tabletterna som jag fick först.Men dom hjälpte inte speciellt mycket mot värken.Så nu har jag fått tradolan i stället.Och dom har hjälpt lite bättre mot värken.Men dom hjälper tyvärr inte mot ryckningarna och när huvudet drar åt olika håll.Men skönt att få slippa den värsta värken i alla fall.Det är jag tacksam för.
I dag har det varit kanon fint väder ute.Med värme och sol.
Och så har jag träffat min son i dag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar