fredag 7 juni 2019

Bara en vecka kvar nu.


Toppning av mitt hår och solning har det blivit i dag för mej.
Men att sola gick väl si så där.För jag har haft väldiga besvär med nacken i dag.
Det gick knappt att sitta för mej.Så det blev att sitta i solstolen en stund,sen kliva upp.Och så där fick jag hålla på.
Jag har rätt svårt i vanliga fall att få färg.Och det här gjorde det inte bättre.
Det har varit jätte varmt ute i dag.Och min lägenhet blir så extremt varm då också.Så i dag har jag knappt kunnat haft på mej några kläder för jag har svettats som en gris.
Och den här nackkragen jag har på mej gör att det känns mer varmt och svettigt.
Så nudist har jag fått varit denna dag hihi..
Jag hade helt glömt bort att jag hade en fläkt.Så glad jag vart när jag kom på det att jag har ju en fläkt.Snacka om att ha dåligt minne! Men det blir så när man börjar bli gammal hihi..Förra sommaren när det var så överdrivet varmt så försökte jag få tag på en fläkt att köpa.Men det var slutsålt överallt på affärerna.Men jag hade då turen att jag fick en fläkt av en kille som jag känner.
Tänk att nästa fredag så ska jag till neurologen.
Det känns nästan lite overkligt.Jag har ju väntat så länge på att få komma dit.
Jag HOPPAS SÅÅ att jag kommer att få hjälp där.
Och det vore jävligt skönt om jag kunde få slippa ha på mej nackkrage.
Nu ska jag äta mat och se ett program som går på tv 4 Play.


























2 kommentarer:

  1. Vad fin du är på bilderna, hoppas att du har det bra! 🙂

    SvaraRadera