tisdag 25 juni 2019

Kaffe med sällskap.

Det har jag haft i dag.
Maria och hennes pojkvän och en killkompis till dom.Kom till mej på eftermiddagen och hälsade på.Det var trevligt,trots att jag haft väldigt ont i dag.Och varit rätt så trött.
Jag har städat här hemma i dag också.
Vilket verkligen behövdes.
Något som jag skulle behöva göra.Det är att tvätta.För har skjutit upp det då jag haft tid i tvättstugan.
Vädret har varit blåsigt och nu på kvällen regnar det ute.
Mitt favorit tvprogram,Hem till gården.Har uppehåll nu ända fram till slutet av augusti.Innan det börjar sändas igen.
Hur ska jag klara mej tills dess hihi.. Är ju besatt av att se på den serien.
Jag har börjat kolla på Robinson Australien.
Det är kul att följa nått program tycker jag.
          Hoppas att eran tisdag har varit bra!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar