onsdag 19 juni 2019

Tvingat mej själv ut på en promenad.

I dag har jag inte mått något vidare.
Ringde till neurologen och frågade om jag kunde få några andra tabletter.För dom jag har hjälper knappt nått nu mot värken jag har.
Hon sa att hon skulle prata med läkaren.Så jag får nog ett svar på det i morgon kanske.
Samtidigt som jag behöver tabletter mot värken.Så känns det inge bra att behöva ta det varje dag.Och under så här lång tid.
Jag vet inte om det beror på den här sortens tabletter jag tar,som gör så att man får mindre matlust.För jag känner mej inte så hungrig numera.Och mår också illa nästan varje dag.
Det har varit så fint väder ute i dag.Och sommaren är ju en sån underbar årstid.Jag skulle bara vilja kunna njuta av den.Men jag känner att jag inte riktigt kan göra det.
Hoppas att NI har haft en bra onsdag i alla fall.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar