torsdag 12 mars 2020

Jag fick 2 besked i går.Det var om läsningen och så var det om vad som är fel med benet.

Ingen av beskeden va roliga att få.
Även om jag förstod att nått är det som är fel på benet.Så jag va beredd på nått svar  om det när jag var på vårdcentralen i går.Men visste inte VAD felet är.
Men nu vet jag det.
Efter att hon hade undersökt mej.Och att jag berättat om besvären jag har.Så säger hon till mej att det är ischias som jag har i mitt vänstra ben.
Jag blev lite förvånad att det var just det jag har.För jag har trott att ischias är något som man kan få i ryggen.
Men nu vet jag i alla fall vad det är jag har fått.Och vad värken beror på och varför benet är som det är i bland.
När jag var på vårdcentralen så sa hon också att jag ska höra av mej till neurolgen.Och berätta om att jag har fått ischias.Jag förstod inte riktigt varför jag skulle göra det,men det hade nått med att göra att jag har Cervikal Dystoni.Och då behöver dom veta om jag fått några andra fel med kroppen.
Jag har inte ringt dit i dag.Men jag gör det i morron.
Sen så fick jag också veta en annan sak i går.Som inte va så roligt! Och det är om läsningen.Att jag inte kommer att kunna få gå å läsa för dom människor som  jag läser för.På obestämd tid är det.Jag fick det här mailet i går.Och så ringde hon mej på Bilda och vi pratade lite om det här.
Så jäkla tråkigt det här!
Men det är som det är,just nu i alla fall.Och inget jag kan göra något åt,mer än att acceptera det.
Det har varit en del motgångar för mej dom senaste åren.
Speciellt förra året.
Men man får fortsätta att kämpa på.Och vara tacksam för dom saker som är bra i ens liv.Som jag har en lägenhet som jag trivs så bra i.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar