söndag 15 mars 2020

Farmen sen Robinson.

Så var det finalen av Farmen nu i kväll då.Som jag såg på.
Dom som var kvar det var Fredrik,Johanna,Peter och Sofie.
Fredrik och Johanna var mina favoriter.Mest Fredrik,men han åkte ju tyvärr ut.Peter åkte också ut.Kvar var det Johanna och Sofie som slutligen fick tävla om vem som skulle vinna Farmen 2020.
Jag hoppades verkligen på att Sofie inte skulle vinna,för hon är ingen i Farmen som jag haft som favorit direkt.Men naturligtvis så var det hon som vann då förstås.Jag tycker att Johanna hade varit en mer värdig vinnare av Farmen.
Det är tråkigt nu när Farmen har slutat.För det har varit kul att kolla på det.Men nu har Robinson börjat sändas på tv.Första avsnittet va nu i kväll.Så det tittade jag på.Big Brother är också något som jag brukar se på.
Och Hem till gården så klart.Som är mitt absoluta favorit program.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar