lördag 28 mars 2020

Att gå ut genom dörren,den känslan känns inte lika självklar längre.

Min stökiga hall.Kaos där just nu bland mina skor och jackor.Ska rensa och lägga undan lite.Och börja ta fram vår kläder.
Dom hörde av sej ifrån vårdcentralen i torsdags.Att jag har fått en tid som jag ska komma dit på fredag nästa vecka.Jag vet inte om det är för att jag ska få fortsätta göra nån mer undersökning då.Eller om det är för att jag ska få nått besked då,svar om vad det är med benet mitt.Eller båda dom då? Men bara att vänta tills på fredag,om vad läkaren kommer att säga då.
Jag var till Denise och Andreas i går.Jag åkte dit på kvällen.
Och så färgade Denise håret på mej.Så nu känns håret fräscht igen.Skönt att bli av med den fula utväxten.Men en toppning av mitt hår det skulle behövas.Börjar bli dags för det.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar